יזמות עסקית, ניהול עסק, שיווק, מכירות, ייעוץ ארגוני, ייעוץ כלכלי-פיננסי, תפעול ולוגיסטיקה, מערכות מידע ותקשוב
גודל העסקים איתם עובד היועץ
עסקים זעירים, עסקים קטנים, עסקים בינונים
במשרד היועץ, פגישה וירטואלית, אצל הנועץ
שמי איל דרורי, אני רו"ח והבעלים של פירמת הייעוץ אלדר יועצים.
אלדר יועצים הינה פירמת ייעוץ מובילה המתמחה בייעוץ, ליווי ומנטורינג בשלושה תחומים מרכזיים: אסטרטגי-עסקי, פיננסי וניהולי.
🚀 אסטרטגי-עסקי: אנחנו יודעים שאסטרטגיה חכמה היא המפתח לצמיחה והצלחה. אנחנו מספקים לכם ייעוץ אסטרטגי מותאם אישית, לווי מקצועי וניהול תוכניות מדויקות כדי להבטיח שתדייקו את המטרות ותשיגו תוצאות מרשימות בתחומי האסטרטגיה העסקית, הטקטיקה לביצועה, השיווק, המכירות ובניית המותג.
💰 פיננסי: כלל הנושאים הפיננסיים מורכבים ומאתגרים. אנחנו כאן כדי לספק לכם ייעוץ יצירתי ומותאם אישית בתחום התקציב, תזרים המזומנים, תמחור, רווחיות, ניהול הבנקים וההלוואות, התייעלות פיננסית, תוכניות עסקיות ועוד. נוכל לעזור לכם לשפר את ניהול הכספים של העסק ולמנוע חשיפה לסיכונים פיננסיים.
👨💼 ניהולי: ניהול עובדים, קשרי עבודה עם שותפים וקולגות, מנטורינג ניהולי למנהלים, תהליכי העברה בין דורית בעסקים משפחתיים, ניהול קריירה והתמודדות נכונה עם הפוליטיקה הארגונית.
עם ניסיון עשיר ורב שנים בתחום, למידה והתפתחות תמידית, צוות מקצועי ומוביל וידע רב תחומי, אנחנו יכולים לספק לכם את הכלים והידע המתקדם כדי לפתח את הפוטנציאל המלא של העסק שלכם ושל העובדים והמנהלים בו.
משרדנו בהוד השרון. תוכל לקרוא עוד עלינו באתר אלדר יועצים.
רואה חשבון מוסמך (C.P.A. Isr).
תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, אוניברסיטת תל - אביב
לימודי תעודה במסלול אנליסטים וניהול תיקי השקעות
מגוון קורסים לאחר תואר בתחומי ניהול, מחשוב, מימון, תפעול, משפט, בנקאות ועוד
ניסיון ניהולי וביצועי רחב ומגוון בחברות מסדר גודל בינוני, הכולל ניהול וידע בתחום הניהול, הכספים, השיווק והמכירות, המנהל והאדמיניסטרציה, התפעול והרכש, מערכות המידע, הרווחה ומשאבי האנוש, תוך ראיה עסקית רחבה, חשיבה אסטרטגית ומינוף עסקי.
ניסיון בעבודה מול המערכת הבנקאית בישראל. ידע והבנה עמוקה בתחומים משפטיים וכלכליים. הגייה והפעלה של תהליכי רה ארגון, התייעלות, הבראה והפרטה. הגדלת רווחיות.
הנעה והעצמת עובדים. ניהול צוות עובדים, תהליכי העברה בין דורית, שינויים ארגוניים והתמודדות עם משברים.
ניהול קריירה, מנטורינג והעצמת עובדים ומנהלים.
הגדרת וניהול תהליכי מיתוג, קידום ופיתוח עסקי. ניהול בהצלחה של מו"מ מורכבים. שיפור השירות ללקוח.
טלפון, דואר אלקטרוני, פניה במדיה חברתית, וואטסאפ